Prekių grąžinimo taisyklės:

Bendrosios nuostatos:

1.1. Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei vartotojų teisių apsaugos įstatymu.

1.2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties.

1.3. Grąžinamos prekės turi atitikti šiose taisyklėse nurodytas sąlygas.

2. Prekių grąžinimo sąlygos

2.1. Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista pakuotė, nenuplėštos etiketės, nepažeisti apsauginiai lipdukai ir pan.).

2.2. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje su visais priedais, jei jie buvo pateikti kartu su preke.

2.3. Grąžinant prekę būtina pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kvitą ar kitą prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą).

3. Prekės, kurios negrąžinamos

3.1. Prekės, kurios buvo pagamintos pagal individualų užsakymą ar pritaikytos asmeniniams pirkėjo poreikiams.

3.2. Higienos prekės, kurių pakuotė buvo pažeista (pvz., apatinis trikotažas, kosmetika, higienos reikmenys).

3.3. Greitai gendančios ar trumpą galiojimo laiką turinčios prekės.

4. Grąžinimo procesas

4.1. Norėdami grąžinti prekę, pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir susisiekti su pardavėju nurodytu kontaktiniu būdu (telefonu, el. paštu ar kitais nurodytais kontaktais).

4.2. Pirkėjas atsako už prekės grąžinimo išlaidas, nebent grąžinimo priežastis yra prekės kokybės trūkumai ar pardavėjo klaida.

4.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekę, jei ji neatitinka šių taisyklių sąlygų.

5. Pinigų grąžinimas

5.1. Pinigai už grąžintą prekę pervedami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo ir jos patikrinimo.

5.2. Jei grąžinama ne visa prekės komplektacija ar prekė sugadinta, pardavėjas turi teisę neišmokėti visos grąžinamos sumos.

6. Kokybės garantija ir brokuotų prekių grąžinimas

6.1. Jei pirkėjas gauna nekokybišką ar brokuotą prekę, jis turi teisę per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų ją grąžinti arba pakeisti kokybiška preke.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja padengti visas brokuotos prekės grąžinimo išlaidas.

7. Papildomos nuostatos

7.1. Prekių grąžinimo taisyklės gali būti keičiamos ar atnaujinamos, atsižvelgiant į galiojančius teisės aktus.

7.2. Kilus klausimams dėl prekių grąžinimo, pirkėjas turi kreiptis į pardavėją nurodytais kontaktais.

Back to Top
Pridėta į krepšelį
Pirkinių krepšelis
Uždaryti

Krepšelyje nėra produktų.

Privatumo politika

Šioje svetainėje naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų naršymo patirtį. Naršydami toliau, sutinkate su slapukų naudojimu.